NSO

Hero kindercentra – Buitenschoolse opvang De Franciscus Xaveriusschool werkt nauw samen met Hero BSO Nagtzaamstraat. Met zo’n 82 opvanglocaties biedt Hero kindercentra ieder kind in Haarlem en Spaarndam passende opvang in de buurt. Vanuit een lange historie, groot lokaal netwerk en gedegen pedagogische kennis kan er snel ingespeeld worden op ontwikkelingen in de samenleving. Hero kindercentra is een stichting zonder winstoogmerk met een maatschappelijk doel. Het bieden van kinderopvang met hoogwaardige pedagogische kwaliteit staat voorop en ieder kind staat daarbij centraal.

De buitenschoolse opvang van Hero kindercentra in de Nagtzaamstraat heeft opgeleide, enthousiaste pedagogisch medewerkers die de kinderen na schooltijd en in de schoolvakanties een veilige en tegelijkertijd uitdagende omgeving bieden. De kernwaarden Avontuur, Plezier, Leren en Aandacht zijn belangrijk voor Hero kindercentra en geven richting aan het beleid en manier van werken.

Samen met de school worden er regelmatig activiteiten georganiseerd, zoals een thema-avond voor ouders, en we doen allebei mee aan de jaarlijkse Burendag in de wijk. De meeste kinderen komen uit de buurt waardoor veel ouders elkaar kennen en er een gemoedelijke sfeer is.

Wij gaan graag met je op avontuur. Ga je met ons mee? Heb je nog vragen of wil je je kind(eren) aanmelden? Neem dan vooral contact met ons op!Je kunt ons van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken op 06-26012045 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ook kun je een kijkje nemen op herokindercentra.nl.

“Bij Hero kindercentra ben jij onze held. Je groeit vol vertrouwen in je eigen tempo. Als Hero sta jij te stralen en heb je plezier samen met alle andere Hero’s. Je ziet jezelf en de ander zoals hij/zij is en hebt aandacht voor de wereld om je heen. Dapper ga je samen het avontuur aan op weg naar de beste versie van jezelf.”