NSO

De leerlingen van onze school worden door de verschillende NSO aanbieders opgehaald.
Hieronder informatie van sommige van hen:

Stichting Kinderopvang Spaarne (SKOS) Buitenschoolse opvang – Peuterspeelzalen - Kinderdagverblijven De Fransiscus Xaveriusschool werkt nauw samen met de Stichting Kinderopvang Spaarne (SKOS). De SKOS verzorgt al sinds 1994 opvang voor kinderen van 0-12 jaar in Haarlem en Spaarndam. Met 30 peuterspeelzalen, 6 kinderdagverblijven en 11 buitenschoolse opvanglocaties is het een bekende en vertrouwde naam bij ouders met opgroeiende kinderen.

Buitenschoolse Opvang De Boevenbende Goed opgeleide, enthousiaste pedagogisch medewerkers bieden de kinderen na schooltijd en in de schoolvakanties een veilige en tegelijkertijd uitdagende omgeving. Er is veel aandacht voor de ontwikkeling van kinderen. Activiteiten sluiten aan bij de verschillende leeftijdsgroepen. En, heel belangrijk, de inspraak van de kinderen is groot. Het is tenslotte hun vrije tijd!

Leerlingen tot 12 jaar zijn van harte welkom op BSO De Boevenbende. De BSO is open na schooltijd tot 18.30 uur en in de vakanties van 8.15 tot 18.30 uur. locatie BSO De Boevenbende adres: Nagtzaamstraat 88 E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Telefoon: 06-15168409

Peuterspeelzaal De Boefjes

Peuterspeelzaal De Boefjes van de SKOS is ook verbonden aan de school. De peuterspeelzaal is een fijne plek waar kinderen tussen de 2 en 4 jaar zich ontwikkelen om de stap naar de basisschool te maken. De omgang met leeftijdsgenootjes, samen delen, op je beurt wachten, liedjes zingen, puzzelen en knutselen. Kinderen die naar de peuterspeelzaal gaan, hebben daar de rest van hun leven plezier van.

Peuterspeelzaal De Boefjes 1

Telefoon: 023-5352814

Peuterspeelzaal De Boefjes 2

Telefoon: 06-82817511

Meer informatie over de SKOS Website: www.skos.nl Voor plaatsing en inschrijving: 023-5128090 en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

schaapieBij Kinderopvang 't Schaapie kunt u terecht voor naschoolse opvang. Sinds 5 januari 2015 zitten wij op een nieuwe locatie op de Prinses Beatrixdreef 6 in Haarlem en bieden wij knusse, kleinschalige opvang aan maximaal 20 kinderen. Dus individuele aandacht staat bij ons hoog in het vaandel. Op maandag, dinsdag en donderdag van 14.00 tot 18.30 uur en op woensdag en vrijdag van 12.00 tot 18.30 uur. Wij bieden ook opvang in de vakantie op maandag t/m vrijdag van 07.30 tot 18.30 uur. Heeft u alleen opvang in de vakantie nodig? Ook dat kan bij Kinderopvang 't Schaapie. En u betaalt alleen voor wat u afneemt!

't Schaapie biedt een flexibele, gezellige en vooral leuke opvang, met vaste leid(st)ers, voor zowel de kinderen als voor de ouders. De inbreng van ouders en kinderen is daarbij erg belangrijk. De kinderen moeten het gevoel hebben dat ze thuis komen na een drukke schooldag. Er is iemand voor ze, die ze opvangt, een cracker met ze eet en lekker limonade met ze drinkt. Ondertussen wordt er gekletst over wat ze zoal hebben gedaan op school. Daarna wordt er geknutseld met de kinderen, gaan ze lekker naar buiten of leven zij zich uit in de gymzaal.

Er zijn nog veel meer leuke dingen te doen op 't Schaapie en vooral in de vakantie gaan we er flink op uit. Als u het leuk vindt, kunt u een keertje vrijblijvend komen kijken. Belt u dan met 023-7370047 of 06-11950581 voor het maken van een afspraak.
Of u kijkt op de website: www.hetschaapie.nl voor alle details. Tot ziens bij Kinderopvang 't Schaapie!