MR leden en werkzaamheden

In de MR, waar zowel personeelsleden als ouders in vertegenwoordigd zijn, wordt positief kritisch mee gedacht met het beleid en besluitvorming binnen de school.

De MR heeft ten aanzien van een groot aantal onderwerpen advies- en instemmingsbevoegdheden. De MR denkt mee met de schoolleiding, neemt een standpunt in en geeft (gevraagd en ongevraagd) advies. Een goede ontwikkeling van de organisatie, hoe om te gaan met Covid19, beleidsontwikkelingen zijn voorbeelden waarvoor de MR zich heeft ingezet.

De leden van de MR worden gekozen voor een periode van drie/vier jaar en zijn herkiesbaar. De gekozen leden hebben gedurende hun zittingsperiode de mogelijkheid om zich verkiesbaar te stellen.

De vergaderingen van de MR zijn openbaar. Via de nieuwsbrief zal er een terugkoppeling zijn naar de ouders met wat er besproken is bij de vergaderingen. De vergaderingen van de MR worden vooraf bekend gemaakt via de website.

Ouders hebben een belangrijke taak bij het informeren van de MR over zaken die bij de ouders en kinderen leven.

 U kunt uw schriftelijke vragen en of opmerkingen aan de MR sturen naar het volgende e-mail adres:

Uiteraard kunt u één van de leden ook altijd persoonlijk benaderen met uw vragen.

De Medezeggenschapsraad bestaat dit jaar uit de volgende leden:

• Ouders:

Igor Wortel